Wanneer vinden activiteiten plaats?

In de week van 13 juli plaatst NAM mobiele kantooreenheden op de locatie. NAM start met civiele werkzaamheden in augustus. Deze activiteiten zijn nodig voor de uitbreiding van het gebouw en bestaan ondermeer uit het heien van palen, het storten van een betonplaat en het plaatsen van een prefab gebouw. De civiele werkzaamheden zijn eind september afgerond. In de periode oktober tot februari zullen bestaande installatieonderdelen worden vervangen. Naar verwachting kunnen wij de installaties in februari 2016 weer in gebruik nemen.

Wat merkt u van onze werkzaamheden?

De civiele werkzaamheden zullen op werkdagen worden uitgevoerd tussen 7.00 en 19.00 uur. De heiwerkzaamheden beginnen naar verwachting eind augustus en duren ongeveer een week. In de maanden januari en februari zal door de aard van de werkzaamheden een aantal dagen in verlengde dagdienst worden gewerkt (tot 22.00 uur). Aan het begin en eind van de werkdag werken wij indien nodig met kunstlicht.

Contact

Mocht u overlast ervaren of vragen hebben over onze werkzaamheden dan kunt u contact opnemen met Janny Mulder, afdeling Vergunningen en Omgevingsmanagement, telefoon 0592-363220. Buiten kantooruren kunt u ons bereiken via de centrale meldkamer: 0592-364000.