Filmcamera

Het woord ‘media’ mag zo breed mogelijk geïnterpreteerd worden: inzendingen kunnen variëren van een fotoboek of film tot een interactieve website. Het is de bedoeling dat de projecten Groningen op een positieve manier onder de aandacht brengen, en een aantrekkende werking hebben op mensen van buiten de provincie.

Inzendingen die voor een financiële bijdrage in aanmerking willen komen moeten aan een aantal kaders voldoen. Uiteindelijk worden er tenminste één jurywinnaar en één publiekswinnaar gekozen. De publiekswinnaar kiest u zelf. Vanaf dinsdag 15 maart 2016 kan iedereen op hun favoriete project stemmen op www.nam.nl/verkiezing

Stuur uw projectplan in

Heeft u een mooi idee om Groningen op de kaart te zetten met een project op het gebied van media? Schrijf dan uw projectplan uit en stuur het voor maandag 15 februari 2016 naar leefbaarheid@nam.nl

Op www.nam.nl/verkiezing vindt u de contactgegevens en over de kaders waar het project aan moet voldoen.